| | | | | |
1. | Směrnice by měla být | Následovat | Intrepretovat | Ignorovat |
2. | Při použití nějakého postupu by ho člověk měl | Aplikovat tak, aby fungoval | Použít přesně | Předělat |
3. | Při studiu návodu k použití nějakého přístroje by člověk měl | Zjistit, co se z toho dá použít | Přizpůsobit ho pro použití daného přístroje | Naučit se používat ho přesně |
4. | Při řízení něčeho je lepší | Následovat přesně daná pravidla | Vyvinout vlastní postupy | Být rozumný |
5. | Vynalezl skutečně někdo někdy něco? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
6. | Způsobil jste skutečně někdy něco? | Ano | Ne | Možná |
7. | Může pro něco existovat jen jedna příčina? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
8. | Víte obvykle o něčem dříve, než se to stane? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
9. | Měly by se obvykle používat pokyny pouze pro ostatní? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
10. | Způsobujete obvykle věci, které se stanou daleko od Vás? | Ano | Ne | Možná |
11. | Lidé, kteří říkají, že něco vykonali, když to opravdu vykonali, jsou | Egoičtí | Hloupí | Čestní |
12. | Thomas Edison vynalezl žárovku | Osobně | Jako člen týmu | Kopíroval starší vynález |
13. | Předseda vlády by měl řídit | Podle vlastních rozhodnutí | Jako člen týmu | Podle vůle lidí |
14. | Co pomůže studentovi nejvíce? | Instruktorův důvtip | Instruktorova ochota pomoci | Instruktorova vytrvalost |
15. | Zaměstnanci by nejvíce pomohla | Tolerance vedoucího | Chytrost vedoucího | Povely vedoucího |
16. | Když budete zjišťovat, jak obsluhovat novou pračku, | Přečtete návod | To zjistíte sami | Seženete někoho jiného, kdo to udělá |
17. | Je nezbytné učinit někoho zodpovědným? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
18. | Předstíral(-a) jste někdy, že jste něco vymyslel(-a), ačkoli to nebyla pravda? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
19. | Když se zabýváte nějakou organizací, co je nejdůležitější? | Zabránit, aby se stala rozsáhlou | Rozšířit organizaci | Blaho jejích pracovníků |
20. | Je pravděpodobné, že jsou události ovlivňovány osudem? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
21. | Když se pacient začíná pomocí séra uzdravovat, co bylo skutečnou příčinou uzdravení? | Doktor, který mu ho dal | Pacient | Lékařská věda | Vynálezce séra |
22. | Je nezbytné porozumět tomu, proč něco funguje, pro uvedení do chodu? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
23. | Je telepatie faktorem, který má vliv na myšlenky někoho jiného? | Ano | Ne | Pravděpodobně ne |
24. | Od koho skutečně pochází buddhismus? | Od mnoha lidí | Gautama Buddhy | Ze starších znalostí |
25. | Je lepší | Vykonat program vypracovaný managmentem | Vylepšit program vypracovaný managmentem | Najít starostlivě vlastní cestu |
26. | Při používání určité směrnice by člověk měl | Užívat zdravého lidského rozumu | Přesně ho aplikovat | Vylepšit ho, jestliže je to možné |
27. | Bylo by snazší prosadit u druhých nový cenný objev, kdyby člověk řekl, že objev | Jsou produktem práce skupiny? | Byly vyvinuty s vaší pomocí? | Jsou výsledkem geniality vynálezce? | Již byly známé? |
28. | Je škodlivé přesně následovat dobrou směrnici? | Ano | Možná | Ne |
29. | Je disciplína nezbytná? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |
30. | Mělo by se někdy užívat trestání? | Ano | Ne | Nejsem si jistý |